Bankovné spojenie
Názov účtu: Elena Veghová
Banka: TATRA BANKA
BIC / Swift: TATRSKBX
IBAN: SK69 1100 0000 00261524 2646
Variabilný symbol: #číslo objednávky
V prípade výpadku informačného systému nenesieme zodpovednosť za oneskorené dodanie tovaru.
Cena dopravy
Cena dopravy je stanovená na základe cenníka slovenskej pošty. Aktuálna cena dopravy sa zobrazí po pridaní produktov do nákupného košíku.
Možnosti dopravy
Slovenská pošta – Kuriér (Balík na adresu)
Termín doručenia:
Tovar skladom, objednaný v Po-Pia do 12. hodiny Vám obvykle odošleme nasledujúci deň a môžete ho očakávať v priebehu 1-3 pracovných dní.
Doručenie:
Vaša zásielka bude doručená v pracovný deň až k Vašim dverám, presný čas doručenia nie je možné ovplyvniť. Ak by Vám termín nevyhovoval, môžete si ho po dohode s dopravcom zmeniť. Doručenie môžete napríklad presunúť na nasledujúci pracovný deň.
Slovenská pošta – Balík na poštu
Termín doručenia:
Tovar skladom, objednaný v Po-Pia do 12. hodiny Vám obvykle odošleme nasledujúci deň a môžete ho očakávať v priebehu 1-3 pracovných dní.
Doručenie:
Vaša zásielka bude pripravená k vyzdvihnutiu na pošte príslušnej k dodacej adrese. O možnosti vyzdvihnutia budete informovaný SMS správou.
Možnosti Platby
Dobierka (Platba v hotovosti)
Klasická forma platby za objednávku, kedy zásielku zaplatíte pri preberaní na pošte alebo kuriérovi prepravnej spoločnosti.
Po zadaní objednávky, Vám zašleme na email súhrn objednávky a informačný kód na sledovanie zásielky.
Produkty zaplatíte pri preberaní balíka na pošte alebo od prepravcu (kuriéra) Slovenskej pošty.
Doručenie – 1 až 3 pracovné dni.
Bankový prevod
Ide o najrýchlejšiu možnosť objednávky, kedže objednané produkty sú doručené do dvoch dní po prijatí platby na účet.
Pri platbe vopred na účet, Vám na email zašlem súhrn objednávky a podklady na platbu.
Po pripísaní platby na účet, Vám budú objednané produkty odoslané na adresu doručenia
Doručenie – 1 až 3 pracovné dni po pripísaní platby na účet.
Osobný odber – Bratislava
Nie je možný
Ostatné podmienky
Tovar zostáva do úplného zaplatenia a prevzatia majetkom predávajúceho, avšak nebezpečenstvo škody na veci prechádza prevzatím tovaru kupujúcim.
Fakturačné údaje kupujúceho nie je možné meniť spätne po odoslaní objednávky.
V prípade vydzvihnutia objednávky, ktorá bola uhradená vopred prostredníctvom internetu, môže dopravca požadovať predloženie identifikačného preukazu (OP alebo cestovný pas), a to za účelom predchádzania vzniku škôd a zamedzeniu legalizácie výnosov pochádzajúcich z trestnej činnosti.
Neúplnú alebo poškodenú zásielku je nutné okamžite oznámiť e-mailom na adresu info@larensshop.sk, spísať s dopravcom škodový protokol a tento bez zbytočného odkladu zaslať e-mailom, alebo poštou predávajúcemu. Dodatočné reklamácie neúplnosti alebo vonkajšieho poškodenia zásielky nezbavuje kupujúceho práva vec reklamovať, dávajú však predávajúcemu možnosť preukázať, že sa nejedná o rozpor s kúpnou zmluvou..